streda 9. novembra 2016

šiškový škriatok

Áno, ja viem. Ešte je len november, no mňa už akosi chytá vianočná nálada :). Vyrobila som teda malých škriatkov zo šišiek. No nie sú rozkošní? :) 

POTREBUJEME:

  • filc v dvoch hrúbkach v rôznych farbách
  • šišky
  • drevené korálky (tieto sú 30mm)
  • rolničky
  • taviacu pištoľ, čiernu tenkú fixu, papier


POSTUP:
Najskôr si vystrihnite šablóny z papiera na čiapku, nožičky, šál a rukavice, obkreslite ich na filc a vystrihnite. Čiapku si zošite a na koniec prišite malú rolničku. Postupne si všetko lepte na šišku, najskôr drevenú korálku, na ňu čiapočku, okolo korálky prilepte šál a na boky prilepte rukavičky. Nakoniec celú šišku podlepte nožičkami z hrubšieho filcu, aby vám pekne stál. A máte hotovo :) 

HOTOVO! :) 


Majte pekný predvianočný čas :)


9 komentárov:

  1. jejo aký roztomilý ♥ hehe ale vedela by som ako by dopadli u nás doma s Maxom (náš hafan) ten zbožňuje šišky ale na kúsanie... a ešte k tomu so zistila, že je taký malý "feťák" keď doma používam akékoľvek lepidlo, akrylovú farbu, ba dokonca aj lepiacu pásku hneď je pri mne a najradšej by mi to všetko zjedol :D ako katastrofa ZuZu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bomba!!!!!!
    Zítra jdu kupovat filc;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veru :) ide to rýchlo a s deťmi prejde popoludnie ako voda :)

      Odstrániť
  3. To je také rozkošné ^.^ No krása♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Blanka!
    ďakujem veľmi pekne za inšpirácie, nech to tvorí aj ďalej!

    OdpovedaťOdstrániť